Tentang Produk

etm1

Contoh: Bagaimana menggunakan kaedah yang ada di dalam  ebook ini (ETM) untuk menjual Ebook Spiritual Marketing (ESM).

Bila u ‘kaji’ sejarah + ‘tahu’ cara minda manusia beroperasi = U juga boleh buat duit. For sure, make money —> It’s fun.

Kisah 1: Sekitar 100 tahun yang lalu ketika tv mula diperkenalkan, manusia menolak sekeras-kerasnya bahkan menentang pengedarnya.

  • Q: Kerana apa?
  • A: Kerana benda baru, manusia tak kenal, tak suka, rasa tak selamat.

Tetapi pada hari ini, tv merupakan barang yang telah di terima. Lebih jauh dari itu, kita undur masa lebih kebelakang.

Kisah 2: Ketika mentol lampu mula-mula diperkenalkan, manusia menolak sekeras-kerasnya. Dan menentang pengedarnya.

  • Q: Kerana apa?
  • A: Katanya melawan kuasa Tuhan, malam tidak boleh terang. Katanya melawan fitrah alam, malam untuk tidur sahaja. Ada juga yang merasa tidak selamat, tidak selesa, dll. Tetapi pada hari ini, lampu sudah menjadi kebiasaan manusia.

Kisah 3: Ar Rayyan Networking, bermula daripada idea, 1-3 minggu yang awal juga perlukan masa untuk baca, faham, kemudia membuat keputusan. Jika awareness itu disambung sehingga 7 minggu, nescaya lebih ramai orang akan komen “saya berminat”.

  • Q: Kerana apa?
  • A: Manusia memerlukan masa untuk baca, hadam, faham, dan membuat keputusan yang tepat.

Kisah 4: Paypal awalnya kita tidak selesa, selepas masa berlalu, kita register, kita apply itu ini, lama kelamaan kita sudah selesa.

  • Q: Kerana apa?
  • A: Masa berlalu, kita sudah rasa selesa.

Kisah 5: Bitcoin, ini juga sama, awalnya kita tidak faham, selepas mencari maklumat, melihat sekeliling, masa berlalu, kira mula rasa selesa.

  • Q: Kerana apa?
  • A: Apabila info masuk dalam minda ….. ” NO ” —–> ” YES ” …

Apa yang kita dapat belajar daripada sejarah silam ialah bagaimana sistem minda manusia berfungsi.

Ini cerita minda manusia.

  • Barang baru, manusia tidak suka.
  • Barang baru, manusia menjauhinya.
  • Barang baru, manusia akan menolak.

Q: Selepas masa berjalan apa yang akan berlaku?
A: Manusia akan menerima barang itu.

Selepas ini.

  1. U akan ada blog.
  2. U akan ada email seramai 300 > 3,000 orang.
  3. Satu benda yang u perlu faham.

Pertama kali u present Ebook Spiritual Marketing (ESM).

  • Tribes / database / email u akan rasa tidak selesa.
  • Tribes / database / email u akan menjauhi.
  • Tribes / database / email u tidak suka.

Makanya jumlah jualan adalah amat sedikit, atau hampir tidak ada. Sistem minda manusia awalnya, akan menolak apa sahaja benda baru.

  • Tu sebab perlu buat awareness dengan tenang.
  • Tu sebab perlu buat educate dengan tenang.
  • Tu sebab perlu buat closing / soft selling dengan tenang.

Collect sahaja 300 emails dahulu, pada awal minda manusia sure belum kenal, tidak selesa, tidak tahu, menjauhi apa-apa sahaja produk yang u tawarkan.

  • Q: Selepas masa berlalu apa yang akan berlaku?
  • A: Yup, 3,000 minda manusia akan mula menerima ESM.

Lihat gambar di bawah.

closing

  • U boleh lihat garisan poin “resistance” awalnya sangat tinggi.
  • Bila “masa berjalan”, garisan itu menurun hampir kepada sifar.

Klik sini untuk maklumat lanjut.

unnamed

Ebook Spiritual Marketing (ESM)

Tujuan: ESM dihasilkan untuk (1) usahawan yang telah lama menjalankan perniagaan tetapi masih gagal dan tidak menjadi. Juga kepada (2) usahawan yang perniagaannya seperti hidup segan mati tidak mahu. Yang terakhir ialah (3) perkongsian idea bagaimana untuk mengembangkan perniagaan, kekayaan dan kejayaan.

Minda Dan Kejayaan: Perkongsian yang ada ialah berkaitan cara berfikir, cara mendapatkan ‘sebab sebenar’ mengapa perlu hidup kaya dan berjaya, cara membina yakin diri untuk berjaya, kaedah mengawal ‘E’ (emosi) pelanggan, perubahan nilai dan mengapa orang kaya kekal kaya.

Money Magnet: Menerangkan 13 aktiviti yang perlu dilakukan supaya diri menjadi magnetis, dengan itu diri anda akan mudah menarik lebih banyak wang.

13 Paip Wang (sumber wang masuk): Memperlihatkan pada sisi yang berbeza perihal dunia pelaburan. Tahukah anda terdapat beberapa lagi pelaburan yang boleh membawa keuntungan secara ‘long term’ selain hartanah, saham, dan ASB.

Mengapa Masih Gagal: Membincangkan kelemahan yang ada pada diri usahawan dan kesilapan yang mereka lakukan tanpa sedar. Diantara perkara penting ialah tidak ambil berat perihal parameter perniagaan.

Database Pelanggan: Pada bahagian ini memberikan ‘kunci utama’ kejayaan sebuah perniagaan yang menjadi asbab sesuatu ‘bisnes’ itu menjadi, boleh berkembang dengan pesat dan kekal mendatangkan keuntungan yang lumayan.

Passion Is The Key To Success: Juga berkaitan mengapa kita tidak boleh lemah semangat, tidak boleh berputus ada (give up) dan sukar untuk memulakan tindakan. Kemalasan kita pada hari dan ketika ini mungkin membawa kerugian dan kesengsaraan selama 30-50-70 tahun akan datang. Sebaliknya kerajinan (beserta usaha dan doa) membawa kepada keuntungan, kemewahan, kebahagiaan untuk 30-50-70 tahun akan datang.

Kita boleh memilih untuk menjadi rajin atau malas, kaya atau miskin, senang atau susah, gembira atau dukacita dan kejayaan atau kegagalan. Tidak membuat pilihan juga merupakan pilihan (tanpa sedar).

Klik sini untuk maklumat lanjut.

sistem-mudah-menjemput-rezeki

Sistem Menjemput Rezeki (SMR)

Tujuan: Ebook SMR ini dihasilkan untuk anda yang mengalami masalah berpanjangan, malang betimpa-timpa, hidup serba tidak kena, tidak tahu dimana silapnya, dan masih mencari adakah jalan keluar daripada semua ini.

Perkongsian Ebook SMR ialah berkaitan amalan ‘asas’ menjemput rezeki (internal, external, protection). Perihal kewangan, tenaga dan wang, kuasa berfikir dan wang zaman kini.

Selain itu Ebook SMR membincangkan 5 sebab mengapa rezeki tersekat, 10 cara membuka pintu rezeki, mengapa ada manusia yang rajin solat tetapi hidup kekal miskin. Juga dimuatkan perkongsian adanya syurga sebelum syurga, syurga yang disegerakan.  Pada bahagian akhir berkaitan kekayaan dan kejayaan – 21 perkara berkaitan.

Klik sini untuk maklumat lanjut.

KQuGrjV

70 Lessons (70L)

Tujuan: Ebook 70L ini dihasilkan untuk anda mengkayakan diri (self  enrichment) melalui bisnes, life, dan art (spiritual). Dalam kata yang lain untuk anda yang ingin membesarkan tenaga positif supaya kehidupan menjadi lebih berjaya, kaya dan bahagia.

BISNES: Perkongsian pada bahagian ini berkaitan 4 sebab utama mengapa (why) perlu jadi kaya, kesilapan yang perlu dielakkan dalam bisnes (jangan lakukan kesilapan ini), serta perkara yang perlu dilakukan untuk berjaya.

LIFE: Perkongsian pada bahagian ini ialah amalan praktikal seperti index kesihatan wang, menulis 101 impian,  the power of imagination, sedikit yang konsisten dan cipta sel positif.

ART (Spiritual): Perkongsian dan pedoman berkaitan rahsia (hikmah) ujian, menipu hidup tidak berkat, rezeki yang lari dan setelah kesusahan ada kemudahan.

Epilog (Programming): Perkongsian pada bahagian ini berkaitan kaedah ‘13 Program Diri’ supaya kehidupan menjadi positif. Jika anda tidak programkan diri menjadi positif secara sistematik, kehidupan dan diri TIDAK akan menjadi positif. Perkara yang positif (kemewahan, kebahagiaan, ketenangan) hanya berlaku kepada orang yang positif. Jika kehidupan anda selama ini tidak berhasil, kurang itu, kurang ini, ada kemungkinan gelombang diri negatif adalah lebih besar.

 13 Re-Program diri ini disusun khas supaya gelombang positif yang ada pada diri anda menjadi besar dan terus kekal positif. Selepas itu anda akan hairan banyak perkara yang positif (lebih kaya, lebih bahagia) akan berlaku dalam hidup.

Klik sini untuk maklumat lanjut.